Login Hjem Statistik (langsom) Stamdata Undervisningstilbud - søgning Undervisningstilbud - præsentation Billeder og video Kontakt og social media Ledige pladser Priser Skift password

Velkommen til Extranet

Siden her fungerer bedst på en desktop-computer.

Undervisningstilbud til søgning
Det er her I tilføjer og fjerner de undervisningstilbud I skal kunne søges på i søgemaskinen 'Find en efterskole'. Når I folder en kategori ud ser I den fulde liste, der ligger til venstre under 'Alle', og herfra kan I lægge jeres udvalg af fag over i højre kasse. Tryk GEM i bunden af siden. Jeres skole vil nu komme frem på en søgning på disse undervisningstilbud.

Efterskoleforeningen beslutter hvilke undervisningstilbud der bliver oprettet ud fra nogle helt specifikke retningslinjer, for at gøre ’Find din efterskole’ mest gennemskuelig for brugerne der leder efter en efterskole. Ønsker til nye undervisningstilbud skal sendes på mail til df@efterskolerne.dk.

Undervisningstilbud til præsentation
For at vise et udpluk af skolens undervisningstilbud på skolens profil på efterskolerne.dk, og derved vise hvor meget et enkelt fag fylder på jeres efterskole, skal I under menupunktet "Undervisningstilbud-præsentation" her på siden tilføje et udpluk af de undervisningstilbud, skolen har registreret til skolesøgningen.

Liste 1 er en liste over alle de undervisningstilbud I selv har tilføjet under 'Undervisningstilbud til søgning'.
Liste 2 er de undervisningstilbud der vil fremgå på jeres profil på hjemmesiden. Fordelt på ugentligt timetal.

Hvis I vil tilføje nye undervisningstilbud til søgning, skal I benytte siden "Undervisningstilbud-søgning". Det er kun de undervisningstilbud I har tilføjet til "søgning", som I derefter kan tilføje til præsentation.

Vis prisberegning og ledige pladser på skolens hjemmeside (embed-koder)
Her I extranettet kan I hente en kode til at få vist skolens ledige pladser og prisberegning på skolens egen hjemmeside. Hvis I allerede har tilføjet en tilsvarende kode fra den gamle hjemmeside bør den stadig virke, men det er en god ide at tjekke at det ser rigtigt ud med indholdet fra den nye hjemmeside.

Camps (korte kurser
I tilføjer jeres korte kurser - camps via denne formular

Har I spørgsmål til, hvordan I redigerer oplysninger på siden, så ring til 33128680 eller skriv til df@efterskolerne.dk